Ново освежување на Audi RS 5 Coupé и RS 5 Sportback

Audi го ревидираше RS 5 Coupé . Новите детали го прават надворешниот дизајн уште поaгресивен. Инфозабавниот систем кај двата модели е потполно новата MMI технологија на допир со голем централен екран. Твин-турбо V6 со моќност од 331 kW (450 КС) и 600 Nm вртежен момент продолжува да обезбедува импресивни перформанси при возењето.

„Освежувањето на RS 5 Coupé и RS 5 Sportback означува успешен заклучок на нашата 25-годишнина и обновување на нашата палета на модели“, вели Оливер Хофман, извршен директор на Audi Sport GmbH. „Благодарение на стандардниот постојан quattro погон, тие заземаат посебна позиција во нивниот сегмент“.

Надворешен дизајн

Рафинираниот надворешен дизајн на двата RS 5 модели е препознатлив на прв поглед. Singleframe предната решетка стана поширока и привлечена. Со овој чист изглед, RS5 го следи дизајнот на своите големи браќа, RS 6 и RS 7. Имплицираните отвори над решетката потсетуваат на класичниот Audi Sport quattro од 1984 година. Лаковите на тркалата, кои се пошироки 40 милиметри, му даваат на RS 5 импресивен изглед. Опционалните LED предни светла со матрица со ласерско светло на Audi имаат затемнети рамки, со кои јасно се издвојуваат двата модели на RS од основниот модел A5. На големите, силно контурни отвори за воздух добија нов, пентагонален крој.

Рафинираниот надворешен дизајн на двата RS 5 модели е препознатлив на прв поглед. Singleframe предната решетка стана поширока и привлечена. Со овој чист изглед, RS5 го следи дизајнот на своите големи браќа, RS 6 и RS 7. Имплицираните отвори над решетката потсетуваат на класичниот Audi Sport quattro од 1984 година. Лаковите на тркалата, кои се пошироки 40 милиметри, му даваат на RS 5 импресивен изглед. Опционалните LED предни светла со матрица со ласерско светло на Audi имаат затемнети рамки, со кои јасно се издвојуваат двата модели на RS од основниот модел A5. На големите, силно контурни отвори за воздух добија нов, пентагонален крој.

Внатрешност

Хоризонталните линии и темните бои доминираат во внатрешноста на освежените RS 5ки. Спортските седишта во RS се покриени со Алкантара и кожа, а достапна е и Напа кожа во понудата. Контролните елементи како што се управувачот и рачката на менувачот, како и потпорниците за коленото, се обложени со Алкантара со црвено или сиво контрастни шевови.

Допир наместо вртеж – новиот оперативен концепт.

Новиот оперативен концепт на двата модели RS 5 е концентриран на 10,1-инчен MMI дисплеј на допир. Големиот, слободно поставен дисплеј со акустична повратна информација е малку наклонет кон возачот. Врвниот систем за инфозабава MMI навигација плус доаѓа со специфичен RS-монитор кој му дава на возачот информации за температурата на погонот, надолжно и странично забрзување, диференцијалот на quattro sport, притисокот во гумите и температурата на гумите.

Со Audi виртуелен кокпит плус (12,3-инчен дисплеј), возачот може да одбере помеѓу повеќе прикази на екранот – еден од нив е дизајн специфичен за RS, кој ја прикажува ротационата скала за брзина како еден вид агол што вклучува дисплеј за менување на светлината . Кога возачот го користи копчето на воланот на режимот RS за да изберете еден од двата нови индивидуални режими на RS, дизајнот за изведба специфичен за RS се отвора и ги прикажува максималните вредности на g-силите, на пример.

Тракција, динамика и стабилност. Возењето.

Неизмерна влечна моќност и голем излез во комбинација со ефикасност: 2.9 TFSI твин-турбо V6 е срцето на моделите RS 5, произведува непроменета 331 kW (450 КС) моќност и веќе испорачува неверојатни 600 Nm вртежен момент, уште при 1.900 вртежи во минута. Двата модели на RS 5 забрзуваат од нула до 100 км на час за 3,9 секунди и достигнуваат максимална брзина од 280 км на час.

Брзото менување на осумстепениот типроник менувач ја насочува моќноста на моторот кон трајниот quattro погон на сите тркала. Возачот може да ја контролира промената на менувачот преку новите поголеми педали за промена од алуминиум поставени на задната страна на воланот.

Управувањето со quattro погонот кај новите RS 5ки овозможува круцијална количина на дополнителна тракција, динамичност и стабилност, без оглед на временските услови. Ракувањето е направено уште поспортско со спортски диференцијал на задната оска, што го дистрибуира вртежниот момент помеѓу тркалата.

Врвна прецизност: Суспензија.

Двата модели RS 5 се опремени како со затегната спортска RS суспензија. Како опција е достапна и спортската суспензија RS плус со хидрауличнa пумпа и систем за одржување на стабилност на динамично возење (DRC). Тој користи челични спирали и прилагодливи амортизери во 3 степени кои се поврзани едни со други преку дијагонални линии за масло и централен вентил. При влез во свиок со поголема брзина, вентилите го регулираат протокот на маслото во амортизерот на тркалата. Тие ја засилуваат поддршката и го намалуваат губењето на тракција и пролизгување, со што ги подобруваат карактеристиките на ракување со возилото.

Покрај познатите режими на удобност, автоматско и динамично работење, погонот Audi системот за избор на профил за возење, исто така, ги нуди двата нови режими, RS1 и RS2. Штом возачот ги постави двата режима да одговараат на нивните лични преференци, тие можат да бидат овозможени директно преку копчето „RS MODE“ на воланот, без повторно да се подесуваат во MMI системот. Системот пристапува до важни технички елементи како што се моторот, менувачот, амортизацијата, управувачот, динамичкото управување, спортскиот диференцијал и звукот на моторот. Ревидираните модели RS 5 се опремени со 19-инчни тркала. Нови 20-инчни тркала се достапни во три варијанти, од кои едните се целосно црни, а другата опција е во мат бронзена боја.

Спортски луксуз. Опрема.

Врвниот инфозабавен систем MMI Навигација Плус користи нова главна единица, трета генерација на модуларната платформа за инфозабава (MIB 3), за своите бројни функции. Портфолиото на Audi Connect додава бројни мрежни услуги на навигацијата. Додека за безбедноста на возилото тука се повеќе од 30 системи за помош на возачот.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *